EVALVACIJA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNE DELAVNICE
ZPKZ Koper
29.04.2016
Adelina Kraja, Megan Zajec
ŠT. PRISOTNIH UPORABNIKOV: 6
VSEBINA: Govorica telesa
o UVOD
V uvodu smo na kratko napovedale temo delavnice ter jih povprašale na splošno kako so.
o GLAVNI DEL
V glavnem delu smo povprašale, kaj je za njih komunikacija, katere vrste komunikacije poznamo ter kdaj je nastala prva pisana. Prek PPT smo predstavile značilnosti verbalne in neverbalne komunikacije ter pomen mimike oz. telesnih gibov. Pogovarjali smo se tudi o tem, kako bi oni reagirali v določenih situacijah, npr. če bi prepoznali, da jim nekdo laže.
o ZAKLJUČEK
Evalvacija vtisov o delavnici.
ANALIZA:
Že v začetku delavnice so udeleženci kazali zanimanje za to temo, njihovo pozornost pa je uspela pritegniti tudi Adelina, ki je odločno, glasno in z zanimivimi prispodobami, primeri predstavila temo delavnice. Vsi so se vključili v debato, občasno je bilo prisotnih več debat in se je vsaka pogovarjala z eno skupino zapornikov. Eden izmed prisotnih je bil rahlo nemiren in vsake toliko dodajal malce neprimerne pripombe vendar sva tudi njega uspele umiriti. Ob 9:30h so štirje odšli na malico oz. na delo. Ostala sta samo še dva, ki sta se potem še z nama odkrito pogovarjala. Na evalvacijskih listkih sta zapisala, da jima je bila tema zanimiva, da je bila dobra družba ter dodala pogovor kot plus.
ZAPISNIKAR: Megan Zajec